28 Kasım 2010 Pazar

Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın




Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın şarkı sözü, Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın dinle, Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın indir, Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın video klip klibi izle


Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın


Dardayim ben dardayim
Malum dört duvardayim
Dardayim ben dardayim
Malum dört duvardayim
Ne gelen var ne giden
Gece karanliktayim
Ne gelen var ne giden
Hergün isyanlarindayim
Ne gelen var ne giden
Hergün isyanlarindayim

Üiürüm hava soiuk
Ranzalar kovuk kovuk
Kimse derdim bilmiyor
Ne bir haber ne dostluk
Kimse derdim bilmiyor
Ne bir haber ne dostluk

Kelepçe sikar beni
Olmuiam ben bir deli
Kelepçe sikar beni
Olmuiam ben bir deli

Ömrüm burda çürüdü
Özledim o günleri
Ömrüm burda çürüdü
Özledim o günleri

Kaynak: Nezahat Saygin
Yöre: Urfa

Söyleyen : Nezahat Saygın



Dardayım Ben Dardayım - Nezahat Saygın



0 yorum:

Yorum Gönder