28 Kasım 2010 Pazar

Dardayım - Ahmet Kaya




Dardayım - Ahmet Kaya şarkı sözü, Dardayım - Ahmet Kaya dinle, Dardayım - Ahmet Kaya indir, Dardayım - Ahmet Kaya video klip klibi izle


Dardayım - Ahmet Kaya


Dardayim yalanim yok baskin yedim ( gün gece ) 3

Örselendi aiklarim üstelik bir uzak diyardayim ) 2
Diyardayim diyardayim diyardayim )

Gün aydin anneciiim gün aydin babaciiim ) 2
Yine sabah oluyor )
Elde sabah olmaz deme orda günler geçmez deme )
içime sanci doiuyor )

iiir
Yüreiimi bir kalkan bilip sokaklara çiktim
Kahvelerde oturdum , çocuklarla konuitum
Sikildim dertlendim dostlarimla buluitum
Bugünde ölmedim anne

Kapaliydi kapilar perdeler örtük
Silah sesleri uzakta boiuk boiuk
Bir yüzüm ayriliia bir yüzüm hayata dönük
Bugünde ölmedim anne

Üstüme bir silah doiruldu sanki rüzgâr
Beline dolandiiinda bir dalin
Korktum , güldüm , kendime kizdim
Bugünde ölmedim anne

Bana böylesi garip duygular bilmem
Niye gelir nereye gider döndüm iite
Aci yüreiimden beynime sizar
Bugünde ölmedim anne , bugünde ölmedim

Söyleyen : Ahmet Kaya



Dardayım - Ahmet Kaya



0 yorum:

Yorum Gönder