28 Kasım 2010 Pazar

Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya




Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya şarkı sözü, Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya dinle, Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya indir, Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya video klip klibi izle


Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya


Dardayim yalanim yok
Baskin yedim gün gece
Örselendi aiklarim üstelik
Bir uzak diyardayim

Günaydin anneciiim günaydin babaciiim
Yine sabah oluyor
Evde sabah olmaz deme
Orda günler geçmez deme
içime sanci doiuyor

Yüreiimi bir kalkan bilip sokaklara çiktim
Kahvelerde oturdum çocuklarla konuitum
Sikildim dertlendim dostlarimla buluitum
Bugün de ölmedim anne

Kapaliydi kapilar perdeler örtük
Silah sesleri uzakta boiuk boiuk
Bir yüzüm ayriliia bir yüzüm hayata dönük
Bugünde ölmedim anne

Üstüme bir silah doiruldu sandim
Rüzgar beline dolandiiimda bir dal
Korktum güldüm kendime kizdim
Bugünde ölmedim anne

Bana böylesi garip duygular
Bilmem neye gelir nereye gider
Döndüm iite
Aci yüreiimden beynime sizar
Bugünde ölmedim anne

Kaynak: Ahmet Kaya
Yöre: -

Söyleyen : Ahmet Kaya



Dardayım Yalanım Yok - Ahmet Kaya



0 yorum:

Yorum Gönder