28 Kasım 2010 Pazar

Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü




Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü şarkı sözü, Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü dinle, Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü indir, Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü video klip klibi izle


Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü


Daracik sokaklari duman bürüdü
Külhanbeyleri de yollarima yürüdü
Benim yarim küçücüktü büyüdü

Sürüden ayrilan sürmeli koyun
Yataklar serdirdim gel yarim uyu

Yüksek minareden attim ben bir tai
Ne anam var ne babam var ne kardai
Keskin biçak olsun bana arkadai

Sürüden ayrilan sürmeli koyun
Yataklar serdirdim gel yarim uyu

Yüksek minareden attim kendimi
Türlü çiçeklerde buldum ben beni
Çok aradim bulamadim dengimi

Sürüden ayrilan sürmeli koyun
Yataklar serdirdim gel yarim uyu

Kaynak: Bilinmiyor
Yöre: Istanbul

Söyleyen : Halk Türküsü



Daracık Sokakları Duman Bürüdü - Halk Türküsü



0 yorum:

Yorum Gönder