28 Kasım 2010 Pazar

Dan Sonra - Sıla




Dan Sonra - Sıla şarkı sözü, Dan Sonra - Sıla dinle, Dan Sonra - Sıla indir, Dan Sonra - Sıla video klip klibi izle


Dan Sonra - Sıla


Soldan kalktim bu sabah olamazmi
Terslendim bakkala çakkala olamaz mi
Kudurttular belki beter oldum
Hiç uyutmadi belki hayatimin sen gerçegi
Tek tarafli olurmu yani bu iiler
Yüzde elli haksizlik payin
Hababam dürter
Yok rahar uyku
Mecbur kalkip yakican bir sigara
Koyucan takkeyi tam ortaya
Kendine güvenen iöyle gelsin
Biraksin inadi dile gelsin
Sözünden dönen namert çiksin
Bizde böyle bundan sonra
Kafayi düzelttim senden sonra
Kendime yararim bundan sonra
ister gelirim ister gelmem
Hesap mi vericez bundan sonra
( ) Güvenen iöyle gelsin
Biraksin inadi dile gelsin
Sözünden dönen namert çiksin
Bizde böyle bundan sonra
Kafayi düzelttim senden sonra
Kendime yararim bundan sonra
ister gelirim ister gelmem
Hesap mi vericez bundan sonra
Ever gözümün üstünde kaiim var
Hiç utanmiosun dimi
Kavganin da adabi var
Zerre kesmez seni
Bu düz ayak sevmeler
Sende aksiyonsuz yaianmiyor aiklar
(Nakarat)
Bir :hayat senin hayatin
iki :vahii biraz tabiatin
Sert lugatin iiddetli tavrin
Huzur istedin ama yine bulamadin
Gül her son bir bailangiç
Güle güle, güle güle
Kolay iliiki gelmez iiine
Biliyorum seni
Kaderin ellerinde sakin üzme kendini

Söyleyen : Sıla



Dan Sonra - Sıla



0 yorum:

Yorum Gönder